FAQ – Opakowania fasonowe

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Dopiero zaczynasz z nami? Zapoznaj się z niektórymi z naszych często zadawanych pytań.

Zamawianie

  • Czy muszę być firmą, aby zamówić?

    W Kartonshop każdy może zamówić bezpośrednio z naszej strony internetowej. Niezależnie od tego, czy jesteś wielką firmą, dopiero zaczynasz działalność, czy po prostu potrzebujesz pudełek na własny użytek, możesz zamówić u nas.

  • Jestem firmą, jak założyć konto?

    Jeśli prowadzisz firmę, możesz zacząć od złożenia zamówienia online. Twoje konto zostanie wtedy zarejestrowane na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Wszystkie nasze ceny są hurtowe. Możesz od razu skorzystać z naszych opcji hurtowych zakupów.

  • Otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że moje zamówienie jest produkowane, jak długo to potrwa?

    W zależności od zakupionego produktu produkcja może się różnić. Aktualny czas realizacji produkcji znajdziesz w ramach wybranego przez Ciebie produktu. Jeśli potrzebujesz dokładnego czasu realizacji, napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl. Produkcja na zamówienie różni się w zależności od wybranego produktu.

Przykładowa usługa

  • Czy dostarczamy próbki – makiety?

    Tak. Ponieważ nie zwracamy pieniędzy, ani nie wymieniamy w przypadku zmiany zdania, zdecydowanie zalecamy zamówienie próbki przed złożeniem zamówienia.

  • Czy próbki są bezpłatne?

    W większości przypadków nasze próbki są płatne. Opłata za próbkę jest kwotą umowną i wynosi zazwyczaj od 150 do 500 złotych (należy pamiętać, że istnieją pewne wyjątki). Ponieważ co tydzień otrzymujemy wiele próśb o próbki, pobieramy opłaty za próbki i wysyłkę. Chcemy, aby nasze ceny były konkurencyjne i wiemy, że wy, poważni nabywcy, nie chcecie dotować jednorazowych gratisów innych ludzi!

  • Czy mogę otrzymać więcej niż jedną próbkę tego samego produktu?

    Próbki są dostarczane do testowania jakości i wielkości. Dlatego dostarczamy tylko 1 próbkę. Jesli masz pytania zachęcamy do kontaktu biuro@kartonshop.pl

  • Czy mogę otrzymać próbki w wielu kolorach?

    Aby pomóc Ci obniżyć koszty, produkujemy nasze próbki bez nadruku. Oznacza to, że dostępne są tylko w kolorze brązowym lub białym. Ale nie martw się…. wyślemy Ci próbki kolorów, których potrzebujesz, abyś mógł zobaczyć dokładny kolor i wykończenie preferowanej opcji!

Zapytania dotyczące dostawy

  • Szacunkowe koszty wysyłki i dostawy

    Terminy wysyłki i dostawy mogą się różnić w zależności od zamówionego produktu i miejsca dostawy.

    Produkty znajdujące się w magazynie zostaną wysłane z naszego magazynu w ciągu 1-3 dni roboczych.

    Wyprodukowanie produktów, których nie ma w magazynie, może zająć 7-14 dni roboczych, jednak po otrzymaniu zamówienia poinformujemy Cię o wszelkich możliwych terminach produkcji. Należy pamiętać, że od czasu do czasu mogą wystąpić opóźnienia kuriera, są one poza naszą kontrolą, ale jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

  • Moja przesyłka jeszcze nie dotarła, co mam zrobić?

    Najlepszą rzeczą do zrobienia jest śledzenie zamówienia za pomocą numeru przesyłki w otrzymanej wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysyłce, ponieważ może ono znajdować się w transporcie w celu dostawy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące dostawy, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl, a my pomożemy we wszelkich sprawach kurierskich. Należy pamiętać, że od czasu do czasu mogą wystąpić opóźnienia kuriera, są one poza naszą kontrolą, ale jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.

  • Jakie są koszty wysyłki?

    Nasze koszty wysyłki będą się różnić w zależności od wielkości i wagi zamówienia oraz miejsca dostawy. Alternatywnie możesz zorganizować własnego kuriera, który odbierze zamówienie z naszego magazynu pod Wroclawiem.

  • Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?

    Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, zawierającą numer śledzenia przesyłki, gdy tylko Twoje zamówienie opuści magazyn.

  • Czy wysyłacie do mojego kraju?

    Wysyłka międzynarodowa jest dostępna do wybranych krajów. Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać wycenę!

  • Jak mogę śledzić moje zamówienie?

    Możesz śledzić swoje zamówienie, korzystając z numeru przesyłki, który został wysłany do Ciebie w wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysyłce. Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl jeśli potrzebujesz pomocy.

Niestandardowe pudełka i opcje drukowania

  • Nie mogę znaleźć potrzebnego rodzaju opakowania na Twojej stronie internetowej, czy oferujecie niestandardowe opakowania?

    Absolutnie. Jako producent jesteśmy w stanie dostosować nasze produkty do twoich potrzeb.

  • Czy możesz drukować na pudełkach?

    Mamy możliwość wykonywania pudełek z nadrukiem. Oferujemy sitodruk, druk na folii, druk fleksograficzny oraz druk offsetowy. Rodzaj nadruku, który będzie dla Ciebie najlepszy, będzie zależał od wymaganej ilości i stylu pudełka, którego szukasz. Posiadamy również gamę naszych najpopularniejszych pudełek dostępnych z nadrukiem flexo lub sitodrukiem już w cenie.

Informacje o produkcie

  • Dlaczego potrzebujesz wymiarów mojego produktu?

    Ponieważ mamy setki możliwości do wyboru i chcemy mieć pewność, że możemy polecić najlepsze opakowanie dla Twojego produktu. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci znaleźć idealne opakowanie dla Twojego produktu, wystarczy, wysłać do nas e-mail na adres biuro@kartonshop.pl

  • Czy podane wymiary są wewnętrzne czy wymiary zewnętrzne produktu?

    Podajemy wymiary wewnętrzne każdego z naszych produktów, aby dać najlepszą wskazówkę, czy będą one odpowiednie dla Twojego produktu. Jeśli chcesz poznać wymiary zewnętrzne, napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl

  • Czy Twoje produkty są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu?

    Duża część naszego asortymentu jest produkowana w 80% z materiałów pochodzących z recyklingu i w pełni nadaje się do recyklingu. Jeśli potrzebujesz informacji na temat konkretnych produktów, napisz do nas na biuro@kartonshop.pl

  • Dlaczego niektóre z twoich pudełek są zalecane do wysyłki, a inne nie?

    Nasze pudła z tektury falistej są mocne i solidne i doskonale nadają się do wysyłki. Jeśli nie masz pewności, jakiego produktu potrzebujesz, nasz zespół obsługi klienta chciałby pomóc, po prostu napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl

Bezpieczeństwo

  • Czy moje dane są bezpieczne?

    Nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim. Możesz także zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail w dowolnym momencie.

Zwroty/zwroty

  • Czy akceptujesz zwroty/zwroty pieniędzy za zmianę zdania?

    Nie przyjmujemy zwrotów/zwrotów w przypadku zmiany zdania. Zachęcamy i proponujemy wykonywanie makiet (próbki swoich produktów) przed zakupem, aby zapewnić satysfakcję. Aby uzyskać próbki, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl

  • Co się stanie, jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, który otrzymuję?

    Skontaktuj się z jednym z naszych działów obsługi klienta pod adresem biuro@kartonshop.pl

  • Co zrobić, jeśli produkt jest wadliwy lub nieprawidłowo dostarczony?

    Dbamy o najwyższą jakość naszych towarów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu okaże się, że jeden z naszych produktów jest wadliwy lub nie dostarczyliśmy zamówionego produktu, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu problemu. Zwroty będą akceptowane w przypadku produktów zakupionych online, jeśli są wadliwe lub dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem. Wszelkie roszczenia dotyczące wadliwych lub niepoprawnie dostarczonych produktów muszą zostać dostarczone w ciągu 21 dni od daty wysyłki. Wszystkie zakupy online zgłoszone jako wadliwe będą musiały zostać odesłane do Kartonshop celu oficjalnej oceny przez zespół ds. rozwoju produktu