CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Dopiero zaczynasz z nami? Zapoznaj się z niektórymi z naszych często zadawanych pytań.
Zamawianie
Czy muszę być firmą, aby zamówić?
W Kartonshop każdy może zamówić bezpośrednio z naszej strony internetowej. Niezależnie od tego, czy jesteś wielką firmą, dopiero zaczynasz działalność, czy po prostu potrzebujesz pudełek na własny użytek, możesz zamówić u nas.
Jestem firmą, jak założyć konto?
Jeśli prowadzisz firmę, możesz zacząć od złożenia zamówienia online. Twoje konto zostanie wtedy zarejestrowane na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Wszystkie nasze ceny są hurtowe. Możesz od razu skorzystać z naszych opcji hurtowych zakupów.
Otrzymałem wiadomość e-mail z informacją, że moje zamówienie jest produkowane, jak długo to potrwa?
W zależności od zakupionego produktu produkcja może się różnić. Aktualny czas realizacji produkcji znajdziesz w ramach wybranego przez Ciebie produktu. Jeśli potrzebujesz dokładnego czasu realizacji, napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl. Produkcja na zamówienie różni się w zależności od wybranego produktu.
Przykładowa usługa
Czy dostarczamy próbki – makiety?
Tak. Ponieważ nie zwracamy pieniędzy, ani nie wymieniamy w przypadku zmiany zdania, zdecydowanie zalecamy zamówienie próbki przed złożeniem zamówienia.
Czy próbki są bezpłatne?
W większości przypadków nasze próbki są płatne. Opłata za próbkę jest kwotą umowną i wynosi zazwyczaj od 150 do 500 złotych (należy pamiętać, że istnieją pewne wyjątki). Ponieważ co tydzień otrzymujemy wiele próśb o próbki, pobieramy opłaty za próbki i wysyłkę. Chcemy, aby nasze ceny były konkurencyjne i wiemy, że wy, poważni nabywcy, nie chcecie dotować jednorazowych gratisów innych ludzi!
Czy mogę otrzymać więcej niż jedną próbkę tego samego produktu?
Próbki są dostarczane do testowania jakości i wielkości. Dlatego dostarczamy tylko 1 próbkę. Jesli masz pytania zachęcamy do kontaktu biuro@kartonshop.pl
Czy mogę otrzymać próbki w wielu kolorach?
Aby pomóc Ci obniżyć koszty, produkujemy nasze próbki bez nadruku. Oznacza to, że dostępne są tylko w kolorze brązowym lub białym. Ale nie martw się…. wyślemy Ci próbki kolorów, których potrzebujesz, abyś mógł zobaczyć dokładny kolor i wykończenie preferowanej opcji!
Zapytania dotyczące dostawy
Szacunkowe koszty wysyłki i dostawy
Terminy wysyłki i dostawy mogą się różnić w zależności od zamówionego produktu i miejsca dostawy.
Produkty znajdujące się w magazynie zostaną wysłane z naszego magazynu w ciągu 1-3 dni roboczych.
Wyprodukowanie produktów, których nie ma w magazynie, może zająć 7-14 dni roboczych, jednak po otrzymaniu zamówienia poinformujemy Cię o wszelkich możliwych terminach produkcji. Należy pamiętać, że od czasu do czasu mogą wystąpić opóźnienia kuriera, są one poza naszą kontrolą, ale jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Moja przesyłka jeszcze nie dotarła, co mam zrobić?
Najlepszą rzeczą do zrobienia jest śledzenie zamówienia za pomocą numeru przesyłki w otrzymanej wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysyłce, ponieważ może ono znajdować się w transporcie w celu dostawy. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące dostawy, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl, a my pomożemy we wszelkich sprawach kurierskich. Należy pamiętać, że od czasu do czasu mogą wystąpić opóźnienia kuriera, są one poza naszą kontrolą, ale jeśli Twoje zamówienie jest opóźnione, skontaktuj się z nami, a my dołożymy wszelkich starań, aby pomóc.
Jakie są koszty wysyłki?
Nasze koszty wysyłki będą się różnić w zależności od wielkości i wagi zamówienia oraz miejsca dostawy. Alternatywnie możesz zorganizować własnego kuriera, który odbierze zamówienie z naszego magazynu pod Wroclawiem.
Skąd będę wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z powiadomieniem o wysyłce, zawierającą numer śledzenia przesyłki, gdy tylko Twoje zamówienie opuści magazyn.
Czy wysyłacie do mojego kraju?
Wysyłka międzynarodowa jest dostępna do wybranych krajów. Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać wycenę!
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Możesz śledzić swoje zamówienie, korzystając z numeru przesyłki, który został wysłany do Ciebie w wiadomości e-mail z powiadomieniem o wysyłce. Skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl jeśli potrzebujesz pomocy.
Niestandardowe pudełka i opcje drukowania
Nie mogę znaleźć potrzebnego rodzaju opakowania na Twojej stronie internetowej, czy oferujecie niestandardowe opakowania?
Absolutnie. Jako producent jesteśmy w stanie dostosować nasze produkty do twoich potrzeb.
Czy możesz drukować na pudełkach?
Mamy możliwość wykonywania pudełek z nadrukiem. Oferujemy sitodruk, druk na folii, druk fleksograficzny oraz druk offsetowy. Rodzaj nadruku, który będzie dla Ciebie najlepszy, będzie zależał od wymaganej ilości i stylu pudełka, którego szukasz. Posiadamy również gamę naszych najpopularniejszych pudełek dostępnych z nadrukiem flexo lub sitodrukiem już w cenie.
Informacje o produkcie
Dlaczego potrzebujesz wymiarów mojego produktu?
Ponieważ mamy setki możliwości do wyboru i chcemy mieć pewność, że możemy polecić najlepsze opakowanie dla Twojego produktu. Nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci znaleźć idealne opakowanie dla Twojego produktu, wystarczy, wysłać do nas e-mail na adres biuro@kartonshop.pl
Czy podane wymiary są wewnętrzne czy wymiary zewnętrzne produktu?
Podajemy wymiary wewnętrzne każdego z naszych produktów, aby dać najlepszą wskazówkę, czy będą one odpowiednie dla Twojego produktu. Jeśli chcesz poznać wymiary zewnętrzne, napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl
Czy Twoje produkty są wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu?
Duża część naszego asortymentu jest produkowana w 80% z materiałów pochodzących z recyklingu i w pełni nadaje się do recyklingu. Jeśli potrzebujesz informacji na temat konkretnych produktów, napisz do nas na biuro@kartonshop.pl
Dlaczego niektóre z twoich pudełek są zalecane do wysyłki, a inne nie?
Nasze pudła z tektury falistej są mocne i solidne i doskonale nadają się do wysyłki. Jeśli nie masz pewności, jakiego produktu potrzebujesz, nasz zespół obsługi klienta chciałby pomóc, po prostu napisz do nas na adres biuro@kartonshop.pl
Bezpieczeństwo
Czy moje dane są bezpieczne?
Nie przekazujemy Twoich danych osobom trzecim. Możesz także zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail w dowolnym momencie.
Zwroty/zwroty
Czy akceptujesz zwroty/zwroty pieniędzy za zmianę zdania?
Nie przyjmujemy zwrotów/zwrotów w przypadku zmiany zdania. Zachęcamy i proponujemy wykonywanie makiet (próbki swoich produktów) przed zakupem, aby zapewnić satysfakcję. Aby uzyskać próbki, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@kartonshop.pl
Co się stanie, jeśli nie jesteś zadowolony z produktu, który otrzymuję?
Skontaktuj się z jednym z naszych działów obsługi klienta pod adresem biuro@kartonshop.pl
Co zrobić, jeśli produkt jest wadliwy lub nieprawidłowo dostarczony?
Dbamy o najwyższą jakość naszych towarów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu okaże się, że jeden z naszych produktów jest wadliwy lub nie dostarczyliśmy zamówionego produktu, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli pomóc w rozwiązaniu problemu. Zwroty będą akceptowane w przypadku produktów zakupionych online, jeśli są wadliwe lub dostarczone produkty nie są zgodne z zamówieniem. Wszelkie roszczenia dotyczące wadliwych lub niepoprawnie dostarczonych produktów muszą zostać dostarczone w ciągu 21 dni od daty wysyłki. Wszystkie zakupy online zgłoszone jako wadliwe będą musiały zostać odesłane do Kartonshop celu oficjalnej oceny przez zespół ds. rozwoju produktu